top of page

Moje hodinová cesta do práce ve 4 minutách?

Včera sjem dostala nápad, že si natočím cestu do práce. Ať pro sebe na vzpomínku, že jsem to fakt ujela a taky jako další možnost jak se zlepšit v soutěži krativity. A tak se i stalo.

Tak se podívejte, jak jsem ráno svištěla z kopce, čekala na červených, nasazovala spadlý řetěz a vyjížděla Klíčovský kopec. I když já jsem jela tak rychle, že to vlastně ani neuvidíte :)

A trocha sentimentality:

Místo zácpy v Praze, které se ráno z Barrandova nevyhnete nebo místo 35 minutové "tmy" v metru a pak dlouhého čekání na autobus, vídám každé ráno tohle. A ikdyž mě to stálo hrozně sil, přemlouvání a hodně často jsem na to kolo nadávala a nadávala jsem na celý svět, přesto jsem se každé ráno nasoukala, to těch hrozně těsných eleasťáku, a jela. Jela jsem tuto i spoustou dalších tras a jak jsem z počátku nenáviděla každé sebemenší stoupání, teď je to v pohodě. Nebudu psát, jak mi kolo změnilo život to ne, fakt mě to moc nebavilo a jsem z toho velmi unavená, ale jsem skvělým přikladem, že to jde. Alespoň v květnu to jde.

Dnes ujeto 44 KM.


bottom of page