top of page

Poslední 3 dny, potkávám slečnu se stejným kolem, hrozné horko, potřebuji opravit držák na lahev....

A je to tu. Poslední týden před námi. A já se těším. Vidím v dáli cílovou rovinku a to mě, stejně jako zelená na semaforech, pohání rychleji vpřed. Vyjedu raději dřív, abych si užila trochu chladnější vzduch. Jedu poprvé v triku i ráno a je to fajn.

Jedu svojí klasiku - Hlubočepy, k řece, na Smícháč, Anděl, Arbesák, Švandovo divadlo, Kampa, Rudolfinum, Karlín, Libeň, Vysočany a Klíčov.

V podchodu u Kolčavky potkávám slečnu, která jede na stejném kole. Na Admoušovi. Hezčím, udržovanějším, naleštěnějším Admoušovi. To mi vykouzlí úsměv na tváří a jedu dál. Dnes chci opět vyjet Klíčovský kopec.

Stojí mě to fak moc sil, v půlce musím zastavit a rozdýchat to, ale vyjedu to.

Dneska jsou porvní tropy. Máme letos opravdu štěstí na počasí. Oproti minulým roků to máme až moc snadné. Já bych si teto tropický závěr ale klidně odpustila. Miluji teplo, to jo, ale na kole to úplně nevyhledávám. Ale po práci vyjíždím. Jedu v tílku. No, necítím se v tom. Přijdu si jako dobře utažená šunka.

Šlapu si v pohodě. V půlce bych ocenila, kdybych měla již opravený držák na lehev a lehev s vodou v něm. Nemám tak jedu dál. Abych nahnala nějaké další KM, protože jsem se propadla ze 114 na 124 místo, to beru přes prokopák, což je vlastně hozně fajn. Je to ve stínu, ale ty lidi nic moc. Ten Klukovický kopec už je naprd totálně. Pak už to ale dosvištím až domů a za odměnu si dávám mrkvový dort.

A je to. Už jen dva dny. Jestli se propadnu ještě o další příčky takto v závěru, tak to budu fakt smutná :D!

Dnes ujeto 42 KM.

PS: Dnes jsem úplně zapomněla fotit. Tak přidávám jedno své starší sefíčko a zastávku přívozu.


bottom of page