top of page

Píchla jsem, zkratka co nebyla zkratka a zase nadávám...

Ráno už je taková rutina, vyhrabat se z postele a nejpozději v 7:20 odejít do práce, protože cesta mi zabere cca 1h a 10 minut. Tak si tak cestou do sklepa plánuji cestu, čím bych si to živila a tak :) Včera jsem viděla jednoho cyklistu, jak jede zkratkou nahoru do kopce na Barrandov, když jsem viděla kde vyjel, přišlo mi to fajn a že to to zítra cestou z práce také zkusím. Potom, co jsem do té zkratky viděla vjet dalšího cyklistu ale ve směru dolů, bylo jasno. Svištím si to z kopce a rozhoduji se to zkusit taky.

A to byla chyba. Velká chyba. Cesta se nezdá moc pro amatéry a je dost prudká a térén je semá skála a větve. Bojím se, brzdím, zadní kolo se smyká a já sedím na zadku vedle kola. Nic se mi nestalo, prostě jsem si jen tak sedla. Vím, že zbytek cesty prostě sejdu a nebudu riskovat.

Dole při naskočení na kolo, zjišťuji, že jsem nespadla jen já ale i řetěz. Když jej nasazuji, slyším jen "pssssssspssss". Jo, píchla jsem. V tu chvíli se rozčiluji a nadávám si, co jsem to debilní nápad měla. Kdybych mohla kolo hodím do příkopu a už ho nechci vidět. Ono za to ale vůbec nemůže, takže plán mám jasný.

Jelikož sebou nevozím žádné lepení či snad novou duši enbo pumpičku, pojedu s tím na Smíchovnské nádraží, odtud metrem na Vysočanskou a tam už to nějak dotlačím do práce, kde mi to moji "servismeni" prostě nějak opraví.

Na Smícháči to ještě vypadá použitelně a nevyfoukle, jedu až na Anděl a pak už jak jsem to naplánovala. Dirka je asi malá protože až k práci dojíždím s polotvrdým kolem.

V práci nikdo nic na opravu nemá a tak jedu do Decathlonu na Čerňák, kde kupuji vše podstatné - lepení, dvě nové duše a pumpičku.

Lukáš mi kolo pak opraví a dává mi cenné rady, jak se tím vypořád až se to stane znovu. Od teď vozím pumpišku a lepení sebou.

Cestou z práce si plánuji cestu zase s výjezdem na Barrandov pomocí vlastních sil. Jenže těch už moc nemám a tak se rozhoduji vyzkoušet tu zkratku z rána, akorát nahoru. Jsem nepoučitelná, ale nakonec to nebylo vůbec zlý a jelikož jsem kolo tlačila, přežili jsme to.

Ke konci to ještě protáhnu a jedu až k Bille na Chaplinovo náměstí a hurá z kopce domů.

U vchodu zjišťuji, že mi to *píp* *píp* *píp* aplikace STRAVA zase nenahrávala a jsem opravdu hrozně naštvaná.

No nic. Cestu zadávám ručně a těším se na zítra. Snad bude lepší den.

Dnes ujeto asi 39,05 KM.


bottom of page