top of page

A je to tu!

Neoficiálně pro mě začal měsíc jízdy do práce na kole. Jelikož nechci jezdit oficiálně, nejsem nikde zaregistrovaná a chci to hecnout jen tak a dokázat, hlavně kolegům, že i bábovka jako já se dokáže "kousnout" a všem to natřít. Jasně, taky si říkám nechci platit poplatek a když mi to nepůjde, nebude mě to bavit, prostě s tím seknu a nebudou mě mrzet "vyhozené" peníze. Já to tak prostě totiž mám, u ničeho nevydržím...

Ráno vyjíždím a vše se zdá v pohodě. Jedu cestou kterou mi ukázal Roman a už i dokonce nevjíždím zmateně do jednosměrek. Zadek mě zatím moc nebolí. Kostky za Kampou nesnáším. Není moc pěkné počasí, tak cyklistů je dost málo.

Klíčovský kopec, můj asi největší nepřítel, ani za nic nemám šanci vyjet, tlačím od samého začátku.

Cesty domů budou asi mé oblíbenější, je to víc z kopce a na nahoru mě vozí tramvaj :)

Budu na konci téhle cesty ležet u nás v obýváku s úsměvem?

Ujeto: 35,37 KM

Tak jo. První den za mnou.

bottom of page